Pop-iela


28. aprīlī Baltinavas Kultūras namā notika pasākums „Pop-iela”. Katru gadu šī pasākuma organizatoriskā puse tiek uzticēta Baltinavas vidusskolas 11. klases skolēniem. Jāazīst, ka „Pop-ielas” organizēšana skolēnus ļoti saliedē un sniedz lielisku pieredzi uzstāties auditorijas priekšā. Šogad kā vadmotīvs „Pop-ielai” bija pasaulslavenais šovs „X-faktors”, par to liecināja arī skatuves noformējums. Šajā pasākumā piedalījās 1.-12. klases skolēni, klašu sagatavotie priekšnesumi bija ļoti krāšņi un daudzveidīgi, jo tika attēlotas kā latviešu, tā arī amerikāņu grupas, lai pasākums būtu vēl aizraujošāks tika aicināti viesmākslinieki,- hip-hop deju studijas „Di Dancers” dejotājas no Balviem, Briežuciema ielu vingrotāji „Street Extreme” un grupas „Unknown Artist” solists Māris Keišs. Tā kā šovā „X-faktors” žūrijā parasti ir dažādas slavenības, arī mūsu, Baltinavas „X-faktorā” tika aicinātas radošas, zinošas un aktīvas personas- Dita Nipere, deju grupas „Di Dancers” vadītāja, Māris Keišs, grupas „Unknown Artist” solists, Imants Slišāns, Baltinavas vidusskolas direktors, Inta Ločmele, Baltinavas Kultūras nama vadītāja, un Sandis Logins, Baltinavas vidusskolas saimniecības vadītājs. Tāpat šis pasākums nebūtu izdevies bez vietējo zemnieku saimniecību, uzņēmumu, iestāžu un cilvēku atbalsta, tieši tāpēc jāteic milzīgs paldies atbalstītājiem! Baltinavas vidusskolā „Pop-iela” katru gadu ir gaidīts pasākums, jo jau vairākas nedēļas pirms šī pasākuma skolā ir vērojama rosība, neliels satraukums un nemiers. Protams, kas gan tas par šovu bez pirmās vietas ieguvējiem? Klases dalījās divās grupās, 1.-6. klase un 7.-12. klase. Godalgoto pirmo vietu jaunākajā klašu grupā ieguva 2. klase ar Momo Juniors dziesmu „Cāļus skaita rudenī” un vecākajā klašu grupā 8. klase ar Lady Gagas dziesmu ”Applause”. Taču neslēpsim to, ka katrs priekšnesums bija īpašs, katra klase bija cītīgi gatavojusies un pārsteidza skatītājus ar kaut ko nebijušu.

Marika Graudumniece, Baltinavas vsk. 11.klase

Pop-iela 0Pop-iela 1Pop-iela 2Pop-iela 3Pop-iela 4Pop-iela 5